SĂRBĂTORI FERICITE !!!

Posted: Decembrie 23, 2009 in Noutăţi – novidades

Doresc să urez tuturor practicanţilor de capoeira, în special celor care fac parte din grupul Alto Astral, Crăciun Fericit şi un an nou plin de capoeira!
Tot pe această cale doresc toate cele bune şi acelora care sunt capoeira şi în timpul sărbătorilor şi nu sunt doar turişti, aşa cum le spune Maestrul Marco Antonio. Da, din aceştia vor fi adevăraţi capoeira în viitor, pentru că ştiţi deja, capoeira ptr unii este o modă, iar ptr alţii care simt cu adevărat capoeira ştiu că un capoeira adevărat trebuie să mănânce şi osul câteodată nu doar carnea la grătar. Ce înseamnă asta? Asta înseamnă mult antrenament (nu doar să participi, ci chiar să faci parte din antrenament! adică să plângi că nu poţi ptr că ai lucrat mult), participare la prezentări (nu să vii şi să pleci ptr că începe mai târziu), respectul faţă de colegi (nu să arăţi celorlalţi că tu eşti mai deştept ca altul, ptr că atunci poţi să stai acasă şi să te uiţi la OTV).
Credeţi-mă, nu sunteţi primii care au trecut prin astea, şi eu am trecut deja (prin toate, plus multe altele). Culegi ceea ce plantezi! Iar ceea ce ai plantat va da şi roade, dar ptr asta trebuie timp. Din păcate la fel ca şi în alte grupuri există şi turişti care vor doar să facă impresie în faţa altora, şi nu vor să meargă pe drumul pe care eu vi-l arăt, aşa cum şi mie mi-a fost arătat şi pe care l-am urmat indiferent de ceea ce s-a întâmplat, iar în ziua de astăzi am ajuns până aici. Credeţi-mă că nu a fost uşor şi încă vor mai fi obstacole, pe care însă le voi trece, ptr că este cine să mă îndrume şi să-mi dea sfaturi aşa cum a făcut şi până acum. Dar acum nu este vorba despre mine ci despre voi, elevii mei, de care sunt foarte mândru, viitori instructori de capoeira (din păcate nu toţi vor ajunge până acolo).
OK…ajunge din filozofie….
SĂRBĂTORI FERICITE ȘI UN AN NOU FERICIT PLIN DE ENERGIE ȘI CAPOEIRA!
AXÉ!!!

ALTO ASTRAL CHEGOU, CHEGOU
ALTO ASTRAL CHEGOU PRA FICAR!

Comentarii
  1. Dama spune:

    Axe!

    Mutumim Jacare pentru urarile frumoase si calduroase, dar si pentru filozofie😉

    Asemenea va urez tuturor din grupul alto astral cele mai frumoase sarbatori de iarna!

    Kisses & Hugs
    Dama🙂

  2. Gingiskhan spune:

    Sarbatori fericite!!! Axe Capoeira!!!

  3. Caju spune:

    sarbatori fericite din partea lui David tuturor ce practica capoeira si mai ales celor din Alto Astral.
    La cat mai multe!

  4. Roxana spune:

    Noi trebuie sa iti multumim tie pentru munca, pentru dedicarea ta si pentru faptul ca pui suflet in ceea ce faci, iar asta ne incurajeaza si ne da putere. Sunt sigura ca impreuna, cu totii, vom reusi sa depasim orice obstacol va aparea.Ar mai fi multe de zis, insa deocamdata e de ajuns…
    Fie ca anul 2010 sa fie un an minunat pentru toata lumea, cu multe impliniri si bucurii, si evident, cat mai multa capoeira!

    Toate cele bune,
    Roxana

  5. koala86 spune:

    Sim!! Para a frente!;) Bom Ano pessoal!!!!

    Abraço

    Faro

  6. koala86 spune:

    I a întemeia un mare site-ul care traduce, în acelaşi timp! http://www.tradukka.com. Foarte util. Cum despre mei români?:)

    Faro

Lasă un răspuns

