3º Festival de Capoeira – Alto Astral Roménia

Posted: Iulie 21, 2010 in Noutăţi – novidades

Comentarii
  1. peixeboi spune:

    la inceput capoeira era ceva curios, deci am inceput din curiozitate, cu timpul a devenit ceva placut, o faceam din placere, pe urma am inceput sa ma indragostesc de capoeira, era ceva frumos, nebunesc de frumos, dar cum dragostea e primul sentiment intr-o relatie si primul care dispare asa s-a intamplat, pe urma a devenit iubire (asa zic eu), pasiune, ceva de viitor, ceva ce iti da un sens in viata, o ordine, un lucru pt care are rost sa astepti urmatorul rasarit de soare atunci cand totul devine monoton in viata ta, cand multe lucruri nu te mai incanta……dar ca orice dragoste trebuie sa sti sa o pastrezi, pt ca e fragila si greu de intretinut, implica munca, renuntarea la multe obiceiuri, si dedicare, cum suntem oameni si suntem predispusi la alte lucruri care sa-ti capteze atentia, cu timpul am inceput sa raresc prezentele la antrenamentele de capoeira (daca nu merg azi..las ca merg data viitoare…)si tot asa….am crezut ca capoeira e la doi pasi de mine, in orasul meu, si pot merge oricand sa recuperez antrenamentele pierdute….dar a intervenit o situatie neprevazuta, am hotarat sa ma mut in alt oras, sa schimb un pic stilul de viata, dar fara sa-mi dau seama ca odata cu inceperea unei noi vieti aveam sa termin o alta….CAPOEIRA! acuma in orasul in care stau nu exista, singurul loc unde pot sa merg la antrenamente este la Iasi (unde sunt bine venit oricand, si le multumesc baietilor de acolo), dar este la o distanta de o suta si ceva de km, situatia financiara nu-mi permite sa merg f des ceea ce implica bani de drum…etc….dar daca vrei ceva cu adevarat poti s-o faci, numai ca e greu…ceea ce vreau sa zic e un simplu msj: Fa ceea ce vrei sa faci atata timp cat poti s-o faci, maine nu poti sa sti ce va fi si ai sa realizezi ca ai pierdut timp pretios! tineti-va de antrenamente cat este….ca maine poate nu va mai fi!!!!! salutari tuturor iubitorilor de capoeira!

  2. Carla. spune:

    Probabil ca e cam tarziu sa intreb acuma….dar duminica unde o sa fie Roda de rua ?…pe B-ul Muncii sau in Centrul Nou?
    Sper sa primesc azi raspuns pana la ora 19…ca sambata nu am ajuns si tare as vrea sa va vad!

  3. GengisKhan spune:

    tocmai am citit versurile tale si tin sa teanunt ca imi pare rau de situatia ta si imi pare rau ptr ca ai avansat bine si nu te mai avem aici intre noi .
    noi tocmai am avut festivalul si din 8 capoeiristi care am dat examen am luat doar 4 cordonul albastru

Lasă un răspuns

