Capoeira ORADEA

Posted: Septembrie 16, 2010 in Noutăţi – novidades

Capoeira în Oradea – din data de 17 septembrie, antrenamentele se ţin în sala de sport a Colegiului Naţional “Mihai Eminescu”, strada Roman Ciorogariu nr. 18. Antrenamentele se vor ţine în fiecare luni, miercuri şi vineri de la ora 19:30 până la 21:00, cu Silverio Kennedy da Costa (Graduado Bola 8), venit tocmai din Portugalia pentru a preda capoeira aici. Pentru mai multe informaţii, contact id : realiti19@yahoo.com (Istvan).

Comentarii
  1. Aveti cumva o ramura in Bucuresti? Daca nu aveti, e vreo sansa in viitorul apropiat sa se deschida o scoala de capoeira in Bucuresti? Multumesc.

    • capoeiraaltoastralromania spune:

      Nu avem ramură în Bucureşti. Deocamdată nu ne-am gândit la posibilitatea deschiderii unei filiale în capitală. Poate pe viitor, cine ştie, dar, din păcate, nu va fi un viitor apropiat. Mulţumim pentru interes!

  2. Lucian spune:

    Nu puteti deschide un club in targu Frumos? Ca cam toti colegii mei s-au intrebat daca este un club si am gasit pagina asta.Deci nu puteti deschide un club in Targu Frumos Iasi?

  3. Suby spune:

    Intre ce varsete primiti ? si pot fi de oriunde sau numa de la Eminescu ?:)..mi-ar place sa fac:P.

  4. Dani spune:

    Cat Costa Antrenamentele in Oradea ?:)

  5. Norbi spune:

    Buna! Oraru de la antrenamente a ramas asa ca si-n 2010, sau s-a schimbat, ca eu lucrez, si dupa aia as merge ca-mi place:)?

  6. Capoeira Alto Astral Romania spune:

    Salut! Orarul s-a modificat. Antrenamentele la Oradea sunt lunea de la 20:00 şi sâmbăta de la 18:00, la Casa Tineretului. Dacă mai ai alte nelămuriri/întrebări : punk_styl3@yahoo.com

  7. varga spune:

    Sa imi lasati in nr de telefon daca va rog frumos…

Lasă un răspuns

