Mesaj al Maestrului!

Posted: Iunie 6, 2011 in Noutăţi – novidades

Galera,

Scriu acest email în primul rând pentru elevii mei din EUL  şi SLB, deoarece aceste ultime săptămâni după Porto, au fost mai complicate din cauza leziunii mele la spate pe care o resimt şi astăzi. Unii nu ştiu, dar am fost operat în zona lombară în 2000, şi printre urcuşuri şi coborâşuri şi mereu mulţumită lui Dumnezeu m-am menţinut în lumea capoeirei, deja de mult timp nu mai avusesem o criză de spate aşa enervantă (ca să nu folosesc altă expresie). Cum toţi ştiţi, mă ocup de un proiect mare cu copii şi am multe ore în timpul zilei, sau la şcoli, iar la sfârşit, spatele meu nu e în cea mai bună formă şi în mod evident, mintea tinde să împiedice o descurajarea, împotriva acestui fapt lupt eu, dar ajung prin a eşua la antrenamente unde ştiu că persoanele sunt adulte şi că există suportul gradaţilor şi casa continuă să funcţioneze fără prezenţa mea, de aceea, încerc să recuperez putere în acele momente pentru a nu trebui să opresc toate orele. (Pentru a forţa şi mai mult nota). Vreau să le mulţumesc celor ce înţeleg situaţia şi în mod special celor care preiau antrenamentele şi celor care vin frecvent la antrenamente.

   Am avut de lucru pentru evenimentele care au trecut şi încă lucrez la care care vor veni,  pregătind deja noua perioadă din 2011 şi 2012, călătoria în Brazilia, videoclipuri, documente ale proiectelor şi tot ce poate implica arta capoeirei, în momentul în care corpul se opreşte, mintea continuă, şi capoeira merge mereu înainte.

  Vreau să mai spun că vom avea multe evenimente în această vară, care sunt importante pentru a consolida spiritul grupului şi pentru a ne apăra valorile şi identitatea noastră, aş dori să văd mai mult schimb de cunoştinţe, mai multă căutare şi participare, în special din partea acelora care insistă să rămână în cercul de prieteni de la antrenament şi de la academie, suntem fiinţe universale, lumea e enormă, trebuie să practicăm  acea dăruire în interiorul grupului, pentru a putea profita şi mai mult de capoeira şi de frontierele care pot apărea în viitor. Le reamintesc gradaţilor care îşi fac treaba că, atunci când sunt vizitaţi, trebuie să răspundă acelei vizite, când sunt sprijiniţi, trebuie să acorde sprijin înapoi, şi când nu pot să o facă, să fie amabili să dea o satisfacţie prietenilor care aşteaptă prezenţa lor, şi Maestrului, de asemenea, care se bazează pe ajutorul tuturor.

Sper ca aceste rânduri să fie citite şi înţelese, divulgaţi mai mult proiectele noastre, numele nostru, munca noastră şi faceţi în aşa fel încât grupul să crească în ceea ce priveşte calitatea şi dezvoltarea socială.

PS. La SLB trebuie să lipsesc săptămâna aceasta, datorită situaţiei familiale, dar viitorul e acuma şi continui să mă bazez pe colaborarea fermă, isenta de critici şi discursuri pesimiste despre lipsa mea, şi garantez că sunt mereu, dar mereu, în interiorul capoeirei cu toată forţa mea, şi Alto Astral pentru mine e mult mai mult decât un grup, şi mulţi din elevii mei mai mult decât prieteni sau discipoli, sunt camarazi fideli în această călătorie a vieţii!

 

Axé!!

C. Mestre Marco Antonio

Lasă un răspuns

